InstagramFacebook

Detalizētu informāciju ar cenu piedāvājumu iespējams saņemt e-pastā rakstot uz info@montmasca.lv, norādot interesējošos projektus.

Mēs izdodam grāmatas un citurs izglītojošus materiālus. Uzņēmumiem ir iepsēja padarīt kādu no šiem produktiem par savu vizītkarti.

Kā varētu izskatīties sadarbība:

Jūs izvēlaties mūsu grāmatas/plānotāja/spēles projektu, kurā jums interesētu kļūt par sponsoru, jo tas sasnidz jūsu mērķauditoriju un tēma atbilst uzņēmuma vērtībām, kuras vēlaties nostiprināt sabiedrībā.

Šādā veidā vairāki uzņēmumi izvēlējās būt par sponsoriem mūsu pēdējā projektā – grāmatā “Bagātības rokasgrāmata”, kas aprīlī bija viena no Top 10 pārdotākajām grāmatām Jānis Roze grāmatnīcās. Uzņēmumi tiek piemeklēti attiecīgajam projektam, lai tiktu sasniegta vēlamā mērķauditorija. 

⁠Jūs izvēlaties sponsorēšanas apjomu: 

  • finansiāli nelielā apjomā – jūsu logo tiek izvietots atbilstošā vietā paša produktā un tiek informēts, ka esiet šī produkta un tēmas atbalstītāji
  • finansiāli lielāks apjoms – jūsu radošās idejas vai mūsu ideju adaptācija, kur nav jāiegulda lielas jūsu pašu pūles, ievietošana saturā, kas “nelec laukā” no satura, bet ir tās papildinājums, kas noderīgs pašam lietotājam

Iespējams, ka kāds esošais vai nākotnes projekts jums varētu būt aktuāls. Katrs projekts ir pilnīgi atšķirīgs ar sponsorēšanas potenciālu, taču uzņēmumiem svarīgākais ir saprast – vai atbilstošais produkts sasniegs vajadzīgo mērķauditoriju, un cik lielā apjomā vēlētos būt kā daļa no šī projekta.


Jāks Rosāre “Kā kļūt bagātam, izmantojot akcijas”

Īsumā par grāmatu: Papildinājums populārajai grāmatai “Bagātības rokasgrāmata”, kur tiks padziļināti pastāstīts, kā darbojas akciju tirgus no Baltijas investoru perspektīvas.

Autors par grāmatu: Lielāko daļu laika par akcijām un akciju tirgu runā kā par tirdzniecību un spekulācijām. Ja iepriekš neko neesi dzirdējis par šo tēmu, iespējams, tas šķiet sarežģīti, bīstami un kaut kas neaizsniedzams. Mans mērķis ir mainīt šo attieksmi un parādīt, ka, pateicoties akciju tirgum, mēs visi varam kļūt par īpašniekiem. Un ka tas ir vieglāk un drošāk nekā atrast vai saglabāt darbu.

Šajā grāmatā uzzināsi:

  • Kā pirkt un pārdot akcijas
  • Kā gūt pieaugošus ienākumus no dividendēm
  • Kā analizēt uzņēmumus un akcijas
  • Kā pasīvi investēt
  • Kā izmantot aizdevumus un opcijas
  • Kā Iivēlieties izaugsmes akcijas
  • Mācības no gūtajām atziņām
  • Kā pārvarēt COVID laika akciju tirgus kraha sekas
  • Kur iegulda Baltijas zināmākie investori

Mērķauditorija:

  1. Jaunieši un jaunie jomas speciālisti, kuri interesējas par investīcijām.
  2. Pieredzējuši investori, kuri interesējas par Baltijas investoru pieredzi un piemēriem akciju tirgū.

Piedāvājums sponsoriem:

  1. Iespēja pievienot inteviju ar Jūsu uzņēmuma pārstāvi saistībā ar kādu no grāmatas tēmām (skatīt augstāk)
  2. Iespēja izteikt viedokli par kādu konkrētu grāmatai atbilstošu tēmu no uzņēmuma vai investora perspektīvas

Kristiāna Rancāne – krāsojamā grāmata “Alfabēts”

Īsumā par grāmatu: Krāsojamā grāmata veidota, lai bērniem plašākā vecuma diapazonā būtu interesanti to lietot. Atšķirībā no citām krāsojamām grāmatām par tēmu “alfabēts”, šajā tiek piedāvāti daudz vairāk dažādi vārdi, kurus pašus var arī izkrāsot, un atbilstošie attēli. Vārdu sarežģītība dos iespēju gan pavisam maziem sākot no 3 gadu vecuma iesaistīties, līdz pat 9 gadus veciem bērniem, kuriem arī būs iespēja izaicināt sevi.

Mērķauditorija:

  1. Lietotāji: bērni 3-9 gadu vecumā
  2. Pircēji: vecāki un pedagogi, kuriem interesē ilgtspējīgi produkti, kas palīdz attīstīt bērna rakstīšanas un lasīšanas prasmes

Piedāvājums sponsoriem:

  1. Pievienot savam uzņēmumam atbilstošus attēlus, kas saistās ar jūsu zīmolu.
  2. Izveidot atsevišķu uzņēmuma krāsojamo lapu ar uzņēmuma nosaukumu centrā un dažādiem asociējošiem vārdiem un attēliem.
  3. Izveidot uzņēmumam atbilstošu uzlīmju klāstu, kurām ir speciāli paredzēta vieta vairākās lappusēs (7 – 10 uzlīmes).

Ieva Kaķīte “Labklājības plānotājs”

Īsumā par plānotāju: Plānotājs ar tēmām , kas vērstas uz cilvēka pašizaugsmi. Plānotājs veidots bez datumiem, jo vislabākais laiks kad sākt strādāt pie pašizaugmes ir tagad!

Autore par plānotāju: Šis iknedēļas plānotājs ir izveidots, lai persona varētu īstenot savu sapni, un tas galvenokārt ir paredzēts, lai koncentrētos uz labklājību un finansiāliem ieguvumiem. Ietver cilvēka psiholoģisko taktiku un to, kā to izmantot vislabākajā iespējamajā veidā, lai uzlabotu savu finansiālo stāvokli. Plānotājam nav termiņa, līdz ar to nebūs preces noilgums, datumus raksta pats klients, pēc dotās struktūras, tajā brīdī, kad to saņem.

Plānotāja tēmas:

  • Mērķi
  • Vīzija
  • Veselība
  • Ieradumi
  • Persobīgais zīmols
  • Vizuālais tēls
  • Attiecības
  • Izglītība
  • Karjera
  • Ietaupījumi
  • Naudas ieguldījumi

Mērķauditorija:

  1. Sievietes 16+ gados, kas interesējas par pašizaugsmi dažādās jomās
  2. Sievietes 25+, kurām paralēli zināšanu apgūšanai interesē arī piezīmju veikšanas funcija
  3. Cilvēki, kuriem patīk apgūt vērtīgas, ikdienai nepieciešamas zināšanas organizēti un mazos apjomos

Piedāvājums sponsoriem:

  1. Izvietot QR kodu lappuses atvērumā uz uzņēmuma produktu.
  2. Iespēja plānotāja aizmugures atvērumā norādīt uzņēmumu pie izdevēju detaļām un savu uzņēmuma logo norādīt autora Fortuna-ik.com mājaslapā kā partneri.
  3. Iespēja aizstāt Karjeras sadaļu ar citu tēmu pēc vienošanās.

*Pieejama arī versija angļu valodā


Vairāk projektu

Ieva Kaķīte “Interaktīvais finanšu kalendārs”

Ieva Kaķīte “Interaktīvais finanšu kalendārs”

Katrīna Cīrule “Pārliecinošas runas ceļvedis”

Katrīna Cīrule “Pārliecinošas runas ceļvedis”

Barbara Tālere “100 dienas sev”

Barbara Tālere “100 dienas sev”

Uzņēmuma galvenie ieguvumi ir pamanāmība konkrētajā produktā, kā organiska un loģiska satura izvietošana, kas iekļaujas autora tekstā vai dizainā. Šāda veida reklāma rada pozitīvu iespaidu par uzņēmuma tēlu, jo tā nav uzmācīga, padara lasītāja/lietotāja pieredzi tikai bagātīgāku un nedod šo “maksas reklāma” sajūtu. Atkarībā no konkrētā produkta specifikas, uzņēmuma logo tiek iekļauts dažādās vietās – uz vāka vai iepakojuma, kā pateicība sākumā vai beigās. Svarīgākais ir tas, ka uzņēmums kļūst par daļu no produkta satura vizuāli nozīmīgā vai tekstuāli aktuālā veidā, piemēram, intervija par konkrēto tēmu ar uzņēmuma pārstāvi, konkrēti apgalvojumi vai pamācības no uzņēmuma, pētījums vai tā secinājumi + atsauce uz uzņēmumu kā šī satura radītāju/atbalstītāju. Katram produktam sponsora piedāvājums ir nedaudz citādāks, jo atšķiras autora radītais koncepts, kurā ir iespējams “ielekt” arī uzņēmumam.

Reklāma un tirdzniecība

Visi produkti tiks reklamēti sociālajos medijos (Facebook, Instagram, TikTok) ne vēlāk kā 2 nedēļas, bet ne ātrāk kā 8 nedēļas pirms produktu pieejamības tirdzniecībā. Papildus tam katram produktam tiks organizēta reklāma Globuss un Jānis Roze mājaslapās, kā arī izvietotas Meta reklāmas pirmajos produktu palaišanas mēnešos. Aktīvi strādājam, lai palielinātu arī sociālo mediju sasniegto auditoriju, un veidojam iekšējo e-pastu tīklu, lai sasniegtu siltākus kontaktus.

Produktus paredzēts pārdot šajās un iespējams citās tirdzniecības vietās:

  1. montmasca.lv
  2. Jānis Roze grāmatnīcās un janisroze.lv
  3. Globuss grāmatnīcās un eglobuss.lv

Notiks klātienes tirdzniecības pasākumi dažādās Latvijas vietās kopā ar autoriem, kuri paši pasniedz dažāda veida lekcijas un/vai meistarklases. Šādi būs minimums 4 pasākumi gadā. Papildus tam arī izdevniecība regulāri piedalās dažādos pasākumos ar iespēju pārdot savus produktus klātienē, kā Latvijas Grāmatizdevēju asociācijas rīkotajos pasākumos un pilsētu svētkos.

Dažus produktus pārdosim sadarbībā arī ar izdevniecību Avots.

Konkrētā produkta tirdzniecības un mārketinga kanālus pievienojam individuālajam piedāvājumam, kuru nosūtam e-pastā.

Piedāvājums tiek regulāri atjaunots.

Lai saņemtu aktuālos projektus, pieraksties jaunumu avīzītei tieši uzņēmējiem un investoriem.

Intuit Mailchimp

E-pasts
* indicates required