InstagramFacebook
Kā celt zīmola vērtību un cenu?
Kā celt zīmola vērtību un cenu?
Šajā lekcijā Katrīna Cīrule ļaus kristalizēt kas ir svarīgi izvērtējot kāda ir uzņēmuma zīmola vērtība un cena.

Tēmas, kas tiks pārrunātas lekcijas laikā:

  • Kā saskatīt sava darba patieso vērtību;
  • Kā adekvāti to noformulēt caur cenu;
  • Kā elestīgi pielāgoties tirgus pieprasījumam;
  • IKIGAI tehnika jeb praktiskais update uzņēmējdarbībai. Skaidrība, kas pirks (klienta profila apraksta atjaunošana) un kas viņiem “sāp” (vajadzības un pieprasījuma noskaidrošana).
Apmeklēt vērtīgi būs uzņēmējiem, mazajiem un vidējiem biznesiem, kuri vēlas celt pārdošanas rādītājus.

Katrīna Cīrule ir setificēts koučs, kura jau vairāk kā 3 gadus vada publiskās runas treniņus gan individuāli, gan grupās. Viņas veidotajos kursos un vebināros jau piedalījušies vairāk kā 3000 dalībnieki.

 

Vairāk informāciju un atsauksmes par lekciju kursu meklē spiežot šeit.

Par pakalpojuma pielāgošanu

Nav divu vienādu uzņēmumu, tāpat nav arī divu vienādu uzņēmuma vajadzību. Ja gatavojies specifiskam notikumam, pārmaiņām uzņēmumām, vai vienkārši esi pamanījis kādu specifisku tēmu, ko vajadzētu uzlabot komandā, iespējams pielāgot to nepieciešamajam rezultātam. Tēmas, ko iespējams pēc pieprasījuma pielāgot un iekļaut lekcijā:

  • Kā publiskajam runātājam atrast motivāciju? Atslēga uz pārliecību;
  • Ierobežojošie uzskati un to maiņa;
  • Kā justies komfortabli atrodoties uzmanības centrā? Bailes un/ vai kauns – praktiski ko ar to iesākt? Perfekcionisma slazdi;
  • Kā skatīties uz pagātnes izgāšanās pieredzēm un paņemt no tām resursu? Praktiski ieteikumi baiļu pārvarēšanai (Kā sev palīdzēt emocionāli);
  • “Ko viņi padomās” jeb citu kritika un vērtējums (Par konkurenci, autentiskumu un drosmi);
  • Kā gatavoties runai saturiski (Ko tu vēlies pateikt un kam?) + runas gatavošanas posmi;
  • Improvizācijas tehnikas uz skatuves, kad iecerētais nenotiek pēc plāna;
  • Skatuves mākslas triki – ķermenis, balss, elpa utt.;
  • Uzstāšanās likumi, skatuves etiķete un kultūra;
  • Kā veidot saikni ar auditoriju, kā uztvert atgriezenisko saiti un kļūdas, kā atbildēt uz jautājumiem (sākot no piņķerīgiem, beidzot ar netaktiskiem);

 

Publiskās runas treniņš

Kā celt zīmola vērtību un cenu

Publiskās runas treniņš

450 eiro
  • Ilgums 4 stundas
  • Pielāgota tēma pēc nepieciešamā gala rezultāta